Herhalinglessen

De herhalingslessen starten begin oktober 2022, zodra de exacte data bekend worden deze per mail naar de betreffende leden verzonden. Deze lessen worden verzorgt door onze eigen kaderinstructeurs.

Wilt u een avond ruilen geef dit dat door via de email of telefoon dan kunnen we hier rekening mee houden. Probeer zoveel mogelijk in uw eigen groep te komen (ivm aantal personen per les).

Verdere gegevens:

• De lesavonden zijn op de woensdagavond van 19:30 – 21:30 uur
  • De lessen worden gegeven in “Scholengemeenchap RSG”, lokaal Zorg en Welzijn aan de Oude Weg 41 te Ter Apel.

lesrooster

Les 1  – 4 en 11 oktober

Les 2 – 1,8 en 15 november

Les 3 – 29 november en 6 december

Les 4 – 3 en 10 januari

Les 5 – 24 en 31 januari

Les 6 Lezing op 14 februari

Les 7 21 en 28 februari

Les 8 13, 20 en 27 maart

Jaarvergadering 17 april

Aanvullende informatie gewenst? Vul dan het contactformulier in.

Wilt u de herhalingslessen volgen én lid worden van onze vereniging? Klik dan hier.

De ALV wordt gehouden op nader te bepalen datum

Ingang RSG is gewijzigd. Er wordt nu gebruik gemaakt van de ingang aan de andere kant van het lokaal

De lessen worden gehouden in het zorg en welzijn lokaal waar voldoende afstand tussen de mensen gewaarborgd kan worden.